ΝΕΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ - Επίσκεψη του Αντιπροέδρου της ΕΤΕπ στο ΙΝΓΚ


Το Ινστιτούτο Νευρολογίας και Γενετικής Κύπρου είχε την τιμή να υποδεχτεί την Πέμπτη, 5 Ιουνίου τον Αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων (ΕΤΕπ), κ. Κυριάκο Κακουρή, στο πλαίσιο της επίσημης επίσκεψής του στην Κύπρο.

Κατά την επίσκεψή του, ο κ. Κακουρής ξεναγήθηκε στο νέο, υπό ανέγερση κτίριο του Ινστιτούτου, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Οκτώβριο του 2025 στεγάζοντας ένα υπερσύγχρονο ερευνητικό κέντρο. Πρόκειται για ένα φιλόδοξο έργο υψηλής στρατηγικής σημασίας για τη χώρα, το οποίο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και την Κυπριακή Κυβέρνηση.

Το έργο αποτελεί μια ουσιαστική επένδυση στο μέλλον της επιστήμης και της καινοτομίας στην Κύπρο, ενισχύοντας καθοριστικά την ερευνητική υποδομή και τη διεθνή ανταγωνιστικότητα του Ινστιτούτου. Το νέο κτίριο είναι έκτασης περίπου 11,000 τετραγωνικών μέτρων, με αναβαθμισμένη ερευνητική υποδομή και νέας τεχνολογίας εξοπλισμό, στο οποίο θα στεγαστούν 6 νέες ερευνητικές ομάδες.

Σε δηλώσεις του, ο κ. Κακουρής υπογράμμισε τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ της ΕΤΕπ και του Ινστιτούτου, ενώ επεσήμανε τον κρίσιμο ρόλο που διαδραματίζει η έρευνα και η καινοτομία στην ευημερία των κοινωνιών και τη βιώσιμη ανάπτυξη.

«Είναι με μεγάλη χαρά που αποδέχτηκα την πρόσκληση για να βρίσκομαι σήμερα εδώ για να δω την πρόοδο του έργου, το οποίο έχει χρηματοδοτηθεί από την ΕΤΕπ. Το κτίριο αυτό είναι το πρώτο έργο στον τομέα της έρευνας που έχουμε χρηματοδοτήσει στην Κύπρο και είναι πράγματι μεγάλη χαρά να το δούμε σε λίγους μήνες να είναι στη διάθεση των επιστημόνων του ΙΝΓΚ», τόνισε ο κ. Κακουρής. 

Από την πλευρά του, ο Γενικός Εκτελεστικός Διευθυντής και Ιατρικός Διευθυντής του ΙΝΓΚ, Καθηγητής Λεωνίδας Φυλακτού, ανέφερε: «Η κατασκευή του νέου ερευνητικού κέντρου αποτελεί σταθμό στην πορεία του Ινστιτούτου και εφαλτήριο για την περαιτέρω ανάπτυξη της επιστημονικής μας αποστολής. Εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και την Κυπριακή Κυβέρνηση για την πολύτιμη στήριξή τους. Το νέο κτίριο θα χρησιμοποιηθεί σε λίγους μήνες για νέες ερευνητικές δραστηριότητες ενισχύοντας την ικανότητά μας να προσφέρουμε υψηλής ποιότητας ερευνητικό έργο και κατ’ επέκταση εξειδικευμένες υπηρεσίες υγείας προς όφελος της κυπριακής κοινωνίας».

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, εκπρόσωποι των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την πορεία του έργου, τη σημασία της συνεργασίας με την ΕΤΕπ και τον στρατηγικό ρόλο του νέου ερευνητικού κέντρου στην ενίσχυση της επιστημονικής και ερευνητικής υποδομής της Κύπρου.
 

 

Καθ. Λεωνίδας Φυλακτού, Γενικός, Εκτελεστικός και Ιατρικός Διευθυντής ΙΝΓΚ:

"Σε κάθε επιτυχία, κάθε νέα διάγνωση, κάθε καινοτόμο έρευνα, κάθε αποφοίτηση, υπάρχουν άνθρωποι που έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό. Είναι αυτοί που κάνουν το ΙΝΓΚ κάτι πολύ περισσότερο από έναν οργανισμό: το κάνουν οικογένεια, ελπίδα και φάρο προόδου για την κοινωνία. Συμπληρώνοντας 35 χρόνια προσφοράς, νιώθουμε βαθιά ευγνωμοσύνη για την εμπιστοσύνη της κοινωνίας και την υποστήριξη της πολιτείας. Ταυτόχρονα, νιώθουμε έντονη ευθύνη να συνεχίσουμε να προχωράμε μπροστά. Το Ινστιτούτο, με οδηγό τις αξίες της αριστείας, της καινοτομίας και της κοινωνικής προσφοράς, θα συνεχίσει να στέκεται δίπλα στον άνθρωπο, δίπλα στον ασθενή, δίπλα στην επιστήμη, δίπλα στη χώρα μας. Εξελισσόμαστε αδιάκοπα, ώστε να ανταποκρινόμαστε στις σύγχρονες προκλήσεις με γνώση, τεχνογνωσία και πάνω απ’ όλα με ανθρωπιά."

 

 

Other News
winner