ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ - ΙΝΓΚ & MDA αποχαιρέτησαν τη Μ. Κυριάκου

Με ιδιαίτερη εκτίμηση και ευγνωμοσύνη το ΙΝΓΚ αποχαιρέτισε τη Μαρία Κυριάκου, η οποία μετά από σχεδόν 19 χρόνια αφοσιωμένης προσφοράς στον Σύνδεσμο Μυοπαθών Κύπρου, αποφάσισε να κλείσει αυτό το σημαντικό κεφάλαιο της επαγγελματικής της πορείας και να ανοίξει ένα νέο.

Κατά τη διάρκεια της μακρόχρονης παρουσίας της ως Διοικητική Λειτουργός, η Μαρία υπήρξε ένα άτομο με βαθιά ενσυναίσθηση για τον συνάνθρωπο, πάντα πρόθυμη να βοηθήσει και να στηρίξει όσους είχαν ανάγκη. 

Με υπευθυνότητα και επαγγελματισμό επιτελούσε το έργο της, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην εύρυθμη λειτουργία του Συνδέσμου και στη δημιουργία ενός ευχάριστου και συνεργατικού κλίματος στο γραφείο.

Η συνεργασία της με την ομάδα του Telethon, την πενταμελή επιτροπή και τους συνεργάτες της στο Ινστιτούτο Νευρολογίας και Γενετικής Κύπρου υπήρξε πάντα άριστη και εποικοδομητική. Με θετική στάση, καλή διάθεση και όρεξη για προσφορά, ήταν πάντοτε πρόθυμη να δώσει λύσεις και απαντήσεις, στηρίζοντας την ομάδα και συμβάλλοντας στην αποτελεσματική προώθηση του έργου του Συνδέσμου.

Ξεχωριστή υπήρξε επίσης η ακούραστη διεκδίκηση των δικαιωμάτων των ασθενών και των ατόμων με αναπηρίες, την οποία υπηρέτησε με ευαισθησία, αφοσίωση και αίσθημα ευθύνης. Η ικανότητά της να επαναφέρει την ηρεμία και την τάξη ακόμη και σε δύσκολες καταστάσεις αποτελούσε πάντοτε ένα πολύτιμο στοιχείο για την ομάδα.

Η Μαρία αφήνει πίσω της ένα σημαντικό και ουσιαστικό έργο, αλλά και όμορφες ανθρώπινες σχέσεις που θα τη συνοδεύουν πάντα.

Την ευχαριστούμε θερμά για την πολύτιμη προσφορά, τη συνεργασία και το ήθος που χαρακτήρισε την παρουσία της. 

Της ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη νέα της επαγγελματική πορεία και κάθε προσωπική ευτυχία στο επόμενο της βήμα.

   
Other News
winner